Projektarbete?

Idag är det torsdag och jag har bestämt mig för att lägga ner typ 2 timmar på mitt projektarbete idag. Har fixat mig lite passionsfruktsté och lyssnar på Hellström och Thåström så det ska nog gå ganska så bra. Ikväll är det Criminal Minds och sen ska jag nog kolla på Pirates of the Carribean, bara för att :) Det kommer ju en 4:e Pirates-film 2011 tror jag (eller om det var 2013, men det verkar rätt osannolikt). Tyvärr ska inte Orlando och Keira vara med i den, men Johnny ska vara med så det blir ju lätt värt att se den. Tror att den kommer heta Pirates of the Carribean - Strange Tides eller något sådant.


sd
Captain Jack [bild från första filmen]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0