Sommar Sommar Sommar

Äntligen sommarlov! Så himla underbart, tror nästan att jag smäller av. Om 2 dagar (på lördag) åker jag till Nissaströms Konferens & Kursgård för att vara ledare på ett 3-veckor långt konfirmationsläger, ska bli hur skoj som helst - även om man missar ca 3-5 timmars sömn varje natt. Ska bli så kul att träffa alla igen, även om det bara var 3 veckor sen sist. Imorgon måste jag upp på vinden och hämta ner mina resväskor och sedan packa, packa och packa lite till! Vet inte om jag skriver här något mer innan jag åker iväg. Vi får se helt enkelt. Om jag inte skulle göra det, så ha en trevlig början på sommarlovet!


Älska älska älska

Nissaströms kyrka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0