Vaniljté

Vaniljté och Johnny Cash på kvällen måste nog vara det mysigaste som finns. Perfekt avrundning på en helt ok dag. Imorgon blir det att skultföra diverse skolsaker och kanske, kanske att jag ser en film. Är väldigt sugen på att se Borta med vinden. Även om den är 4 timmar lång så är den helt underbar, dessutom är det ltie tradition för mig att se den kvällen innan julafton. Kanske ska spara mig till dess så jag orkar se den då?

Köpte faktiskt min första julklapp igår när jag var nere på IKEA och Väla :) Skönt att ha kommit igång lite. Har två andra planerade och redo för inköp, sedan är resten ett stort frågetecken! Men men, får studiebidrag på måndag och sen blir det kanske lite julshopping i veckan. Har ju inga lektioner den här veckan pga projektarbetes-tid :)


julafton08_1
Jag förra julen (saknar min piercing lite, funderar på att skaffa septum)


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Låter mysigt ;)

2009-11-28 @ 23:48:01
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0