Ojsan

Längesedan min blogg fick njuta av en uppdatering nu. Men har haft praktik och varit sjuk så har helt enkelt inte haft någon vidare tid. Har praktik denna vecka med och sedan blir det skola i 2 veckor innan det är påsklov och då drar jag till Berlin!! Åh, vad jag längtar! Ska försöka hitta en snygg (eller ett par snygga???) partyklänningar idag.

Idag tog jag & Linn en promenad och en sväng in till stan och jag hittade ett par råsnygga skor att ha till studenten. Det är ett par vita kilklackar med nitar på, åh jag älskar dem!!!!



pözs
I närheten av den här skylten finns ett glasscafé som vi ska försöka hitta den här vändan till Berlin, vi lyckades inte förra gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0