Onsdag

Idag är det onsdag - ett steg närmare Berlin!

Idag så var det dags att redovisa våra projektarbeten för tvåorna, gick väldigt bra. Man behövde inte säga speciellt mycket utan det var mest att låta dem titta på det man gjort. Noelines och Josefines film var jättebra :) Själv hade jag nog inte klarat av att göra en egen 45-minuters film.

När jag kom hem från skolan så ringde det en kvinna som pratade Göteborgska. Först blev jag lite paff men när hon sa att jag var välkommen på jobbintervju på påskafton var det svårt att inte hoppa och skrika. Hoppas bara att man ror det här i hamn, man vet adrig vad som händer men jag ska hålla tummarna för jag vill så gärna ha ett jobb!


:D
Hotell Tylösand (bild från google)
Superfint hotell som ligger precis vid stranden och är jättelyxigt. Om jag får jobbet där så är det nog inom städ. Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0