Saknaden...

Berlin är den plats som jag har besökt där jag känner mig mest hemma, och mest trygg. Nästanh mer än hemma i Halmstad. Idag är en sådan där dag då jag längtar dit så mycket att jag får ont i magen. Jag längtar efter att köpa kaffe på Starbucks, promenera från Branderburger Tor ner till Alexanderplatz. Jag längtar efter att få strosa omkring inne på Zoo och hälsa på alla fantastiskt vackra djur. Jag saknar att få sitta på café Einstein. Jag saknar att åka S-bahn till en helt random hållplats, kliva av där och upptäcka något nytt. Jag saknar känslan av att bara få vara, utan att vardagsbekymmer tränger sig på.









Bilderna är från 3 av resorna jag gjort dit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0