Ny bloggdesign

Lady Dahmer är geniet bakom min nya bloggdesign! Jag älskar den superbt mycket!


Kommentarer
Postat av: Becca

Gillar din design :D



sv: okej, härligt att höra ngn som växt upp med två mammor :D hur är det egentligen?? Hur har det lixom varit i skolan å så? Man undrar ju så klart eftersom man själv är lesbisk och kommer skaffa barn hur de kommer få de i skolan osv.. (beror ju klart på vart man hamnar) men hur har du upplevt det?? :)

för och nackdelar?? :) finns det några? :)

ojoj jag har en miljon frågor till dej ;)

men jag stoppar här sålänge och åter kommermed fler frågar när du svarat ;) hihi..

2011-01-22 @ 18:42:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Hmm.... Botaniska trädgården eller Slottskogen kanske? :) Men det har ganska fult överallt nu när det är så isigt haha!

2011-01-22 @ 19:57:52
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0