En av de där dagarna

Idag är en sådan dag, då tankarna rusar runt i huvudet på mig och mina känslor inte riktigt går att kontrollera. Kan inte sluta tänka på allt som har hänt under mina 20 år här på jorden och hur det har påverkat mig och gjort mig till den jag är idag. Hur det har lett till hur jag mår idag och hanterar vissa situationer...

Har ingen positiv energi idag, så jag torr jag lägger ner bloggen för idag och återkommer imorgon om jag känner mig piggare då! Önskar alla en fantastisk lördag!


Karl Jenkins - Agnus Dei


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Jag kommer få en bra helg hoppas jag, inmorn ska jag tävla så jag är lite nervös. Är du en typisk tävlingsmänniska? :) Kram!

2012-03-24 @ 15:05:14
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket! haft en bra lördag? :D

2012-03-24 @ 19:19:09
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0