Vad är det för en dag? Jo, det är torsdag igen!

Oj oj, har inte uppdaterat min egen blogg på exakt två veckor! Herrejösses!

Hela förra veckan var jag iofs på Nissaström så det är väl ändå ok. Jag har även skrivit i årets Nissaströmsblogg. Där står en hel del om det som händer på ett konfirmandläger med 53 personer.

Nu har jag iaf fotolektion och vi förbereder för vår slututställning på 035-huset! Jag hade dessutom tänkt fixa med min fördjupningsuppgift men photoshop kraschar bara hela tiden.

:D
En av bilderna som ska vara med i mitt fördjupningsarbete!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-20 @ 16:11:16
URL: http://ammis.se
Postat av: Madicken

Skitsnygg bild :D

2010-05-20 @ 18:03:20
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0