Första december

Åh, idag är det den första december och temperaturen föll från ca +10 igår till endast +2 idag, vintern är här! Öppnade första luckan i min Disney-prinsessa-chokladkalander idag. Ja, jag har fortfarande chokladkalander trots mina arton år. Barnet inom mig kan helt enkelt inte släppa taget.

Har idag varit inne i staden och köpt nästan alla julklappar, resten ska köpas på lördag och vissa dimper ner i brevlådan någon gång nästa vecka. Jag har även slagit in och dekorerat de julklappar som jag har köpt idag, likabra att passa på när man ändå har humör att göra det, haha!

För tillfället lyssnar jag på HIM, så himla bra! Det var ett tag sedan jag lyssnade på dem så jag hade faktiskt glömt hur bra man mår av att höra Ville Valo sjunga från hjärtat. Om en liten stund ska jag göra lite passionsfruktsté.



gård+snö
Gården utanför vår lägenhet i februari i år. (SNÖ <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0