Söndag, första advent

Idag är det första advent så nu är det inte långt kvar till Julafton. I övrigt hatar jag söndagar, sista dagen på helgen innan skolan. Dock har jag idag börjat på fjärde boken i Sookie Stackhouse-serien (den som har blivit tv-serien True Blood). Än så länge är nog faktiskt den 4:e boken min favorit. Första och andra boken är ju filmatiserade så de var inte så spännande att läsa när man har sett serien. Tredje boken var ganska bra, men det verkar som att fjärde boken kommer innehålla väldigt mycket Eric Northman, så det verkar vara en bok helt i min smak.

Nu ska jag äta och sen ska jag fortsätta läsa och äta min Marabou Crisp'it som mamma precis kom in med till mig :)



eric & sookie
Bild från True Blood säsong 2


Kommentarer
Postat av: simone

sV: TACK Ida :D Vad snäll du är :D

2009-11-30 @ 12:13:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: caroline anette

sv: haha nej inte jag heller xD den är lite skum.. haha

2009-11-30 @ 15:15:37
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0