I got the wrold on it's knees

Idag är det torsdagen den 25 februari 2010 och jag har varit inne på bokrean. Karin köpte tre böcker till mig, alla biografier. Den första handlar om en pojke som överlevde Auschwitz och som sedan flyttade till USA och nu är en internationellt käns domare. Den andra boken handlar om en nazist under andra världskriget och hur har som 11-åring anslöt sig till Hitler-jugend. Den sista boken är Barack Obama's bok Min far hade en dröm. Det ska bli spännande att läsa alla tre böckerna men först ska jag läsa ut Sookie Stackhouse-serien.

Nu ska jag snart gå och lägga mig för i morgon ska jag upp hyfsat tidigt och på eftermiddagen kommer Ellen och på kvällen ska jag, Ellen och Marielle ut. Emma skulle tydligen inte med.


sfhgfdhg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0