Oj oj oj

Imorgon är det lördag och då händer det en hel del i mitt liv. På förmiddagen blir det iväg till EM-möbler för att köpa en bäddmadrass till min nya säng. Efter det blir det bio, ska se Avatar en gång till för att den äger. Dessutom är ju Sam Worthington (manliga huvudrollen) sjukligt snygg :D Imorgon kväll blir det till att sortera, slänga och packa ihop allt som finns på mitt skrivbord för på söndag åker min loftsäng ut och min nya (min kusins gamla) 120x200 säng flyttar in. Den är underbar och mjuk så ska köpa en lite hårdare bäddmadrass imorgon.

Min säng och min fåtölj ska skänkas till en flyktingtjej som behövde nya möbler efter att deras lägenhet blivit drabbade av löss. Tur då att jag hade en gratis säng och en gratis fåtölj att ge bort :)

Vet ni förresten att genom att skicka LIV till 72 990 ¨så bidrar man med 50kr till Läkare Utan Gränser som just nu jobbar på Haiti med de överlevande från jordskalvet. Jag tyckte att det var ett enkelt sätt att hjälpa andra människor så jag skickade iväg två st sms.


kärlek
(Google är en toppen sida att hitta bilder på :D)
(Det är mr. Sam Worthington på bilden, ja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0