Ledig fredag :D

Idag är det fredag (Jösses vad skönt!) Vår graf-lektion var inställd så hade tänkt sova lite längre än vanligt, men så blev inte fallet och vaknade klockan 8 av att min näsa var så täppt att jag inte kunde andas, (yeah yeah, ska ju till doktorn på måndag). Idag var jag och hämtade mitt praktik-omdöme på Göte Karlsson och JÖSSES vad jag saknar att vara där! Störtskönt folk ju, som tur var är jag välkommen in när jag vill. På måndag ska jag ta tag i mitt liv och börja söka jobb och anmäla mig till lite kurser på Halmstad Högskola. Nu dock så ska jag se om jag kan få tag på Linn ang bion ikväll.

dfhdhf
Bild från St Veitsdomen i Prag i oktober. Måste ta lite nya bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0