Monday evening

Måndag idag. I helgen jobbade jag för första gången och det gick bättre än väntat, visst har jag inte fått in tekniken riktigt än och jag är fortfarande långsammare än en sköldpadda. Men jag lär mig hela tiden så det kommer snart :)

På söndag är det dags för studentbalen. Herregud att tiden går så snabbt! Provade min klänning idag och den passade så nu är jag taggad till tusen inför söndagens festligheter. Som tur är har vi inga lektioner på måndagen så jag kan dansa hela natten och sen gå hem och sova. Tror inte att jag ska till skolan och skrika, men vi får väl se hur det blir.

Nej, nu ska jag sova. Har träningsvärk i kroppen efter gårdagens arbete. Avresedagar är inte att leka med kan jag säga.

God natt!


cb
Mina nya älsklingar - Cinema Bizarre! (bild från photobucket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0