Nattugglan gör det igen

Glömmer bort en bokrecension till exempel. Fick läsa igenom hela boken (112 sidor), skriva en recension på sagda bok och maila in den. När började jag? Kl 22 ikväll... Klockan 01:någonting var jag klar, men då tyckte jag att det var en bra idé att söka lite sommarjobb. Så nu sitter jag här klockan 02:20 på natten (morgonen?) och har inte borstat tänderna eller gått och lagt mig ännu. Det är väl bara tur att den enda tid jag har att passa imorgon är kl 15:45 en halvtimmes promenad (eller 10 minuters spårvagnsfärd) härifrån. Så senast 14:30 behöver jag vakna för att hinna hoppa i kläderna och få något i magen, så egentligen behöver jag ju inte gå och lägga mig än.. Jag kan ju ta sovmorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0